Дослідження показали: для того щоб привернути увагу покупців до потрібного товару, необхідно використовувати не менше двох різновидів рекламних виробів. Перш ніж вибрати способи просування бренду, необхідно розібратися, що відноситься до POS-матеріалів.

Основні види найбільш часто використовуваних POS-матеріалів:

  • Воблер - найбільш часто зустрічається в магазинах вид рекламних матеріалів. Воблер є щільне підставу з нанесеним слоганом або логотипом бренду, прикріплене до гнучкої прозорою ніжці. Розміщений на вертикальній поверхні, воблер коливається від руху повітря, привертаючи увагу покупців.
  • Шелфтокери - смуга картону довільного виду, що відокремлюють товар конкретного бренду від інших аналогів на торговій полиці. Шелфтокер може не тільки утримувати рекламну інформацію, а й мати спеціальні відсіки для цінників.
  • Некхенгер - невеликого розміру бирка, що розміщується на шийку пляшок, що містить рекламу і коротку інформацію про товар.
  • Банер - довільного розміру відрізок матеріалу (тканинного, вінілового, синтетичного) з нанесеним на поверхню рекламним слоганом і зображенням певного товару, що розміщується всередині магазину або на вході.
  • Гірлянда - кілька прапорців з рекламою, з'єднані мотузкою або тасьмою. Гірлянда може бути різного розміру і форми.
  • Мобайл - підвісне зображення рекламованого товару. Мобайли можуть бути як плоскими, так і об'ємними або складовими.
  • Шоу-бокс - картонна коробка, межі якої містять рекламну інформацію. На корпусі шоу-боксу можуть розміщуватися спеціальні відсіки з вкладеними роздатковими листівками, що містять інформацію про просувається товар.
  • Штендер - досить популярний вид POS-матеріалу, що розміщується, як правило, на вході в магазин або трохи віддалік. Штендер являє собою міцну розсувну конструкцію, що інформує покупця про наявність у супермаркеті рекламованого товару.
  • Цінники - основний вид POS-матеріалів в магазині, повідомляє покупцям ціну товару. Барвистий привабливий цінник значно збільшує шанси на продаж продукції, що просувається.
  • Лайтбокс - яскравий рекламний плакат, розміщений в спеціальний короб з внутрішнім підсвічуванням. Лайтбокси можуть бути підвішені на стіну або стелю, а також встановлені на підлогу.
  • Муляж - рекламна копія товару, який просувають, виконана в натуральну величину або в збільшеному розмірі.
  • Електронні рекламні засоби - окрема категорія POS-матеріалів, що відповідає за трансляцію рекламних роликів (телевізори, радіо, мультимедійні термінали).

Виготовлення листівок, банерів та інших видів рекламних матеріалів, а також їх правильне розміщення стимулює процес продажів і значно збільшує прибуток і "Фенікс-смарт" пропонує Вам швидке та якісне виготовлення POS-матеріалів та розробку дизайну Львів. Ми приймаємо замовлення з усієї України.

Розрахувати вартість замовлення можна тут .

Дисконтні карти - ефективний маркетинговий інструмент?

Метою дисконтних пластикових карт є надання клієнту не тільки постійних, але і накопичувальних знижок. Це стимулює робити більше покупок, для отримання великих знижок. Таким чином, йде стимуляція постійних клієнтів і можливість розширити цільову аудиторію за рахунок залучення нових.

Дуже часто виробництво дисконтних карт Львів необхідно при проведенні різних рекламних компаній. Це залишає приємне враження про імідж і змушує людей повернутися. Крім цього, дисконтна карта з ідентифікаційної інформацією на магнітній смузі або в штрих - коді визначає можливість мати зворотний зв'язок з клієнтом, створюючи для нього індивідуальні програми заохочення.

Зображення дисконтної пластикової карти має не тільки іміджевий, але і інформативний характер, даючи можливість клієнту отримувати зручності при її використанні. Дисконтні картки Львів виготовляються на білому, срібному, золотому пластику. Кожен з видів цих дисконтних карт, як правило, визначає статус і величину знижки клієнта. Практично кожному з нас хочеться володіти золотою або платиновою карткою клієнта, відчуваючи приємне відчуття при її використанні. У більшості випадків дисконтні пластикові карти виробляються з різними видами персоналізації: штрих - кодом, магнітною смугою і ембосування - в разі необхідності - іменним.

Виготовлення дисконтних пластикових карт є невід'ємною рекламною складовою і "Фенікс-смарт" зробить їх для Вас швидко, якісно і вигідно. Картки є обов'язковою частиною будь-якої рекламної акції, дозволяючи залучати нових і стимулювати постійних клієнтів. При наявності штрих-коду або магнітної смуги досить легко визначити пріоритети тієї чи іншої цільової аудиторії, що є вельми важливою маркетинговою інформацією.

Замовити і порахувати вартість замовлення виготовлення пластикових карток можна за посиланням  https://smartdruk.com/cards/