Пластикова карта: як "зловити" клієнта? Частина 2. Що дає дисконтна картка?

Продовжуючи попередню тему, розповімо Вам, що ж дає карта?

Головна перевага пластикової карти в тому, що вона дозволяє формувати персоніфіковану базу даних по постійних клієнтах. У момент видачі картки відвідувач заповнює анкету, де вказує дані про вік, суспільне становище, місце проживання, сім'ю і т.д. Потім ця інформація вноситься в базу даних, що в подальшому дозволяє враховувати кожне відвідування власника карти.

На думку фахівців, інформація, яка накопичується в подібних базах, допомагає ресторанам покращувати свою роботу за кількома напрямками.

  • Збільшення кількості лояльних клієнтів

Дисконтні картки клієнт прив'язується до ресторану, вони дають відчуття особливого статусу. Можна проводити серед власників карток різноманітні лотореї, заохочувати найчастіших відвідувачів подарунками, запрошувати на спеціальні заходи тощо. Також можна вводити різні картки, що враховують особливості замовлення кожного клієнта. Наприклад, якщо до вас людина часто заходить випити дорогого коньяку і викурити хорошу сигару, то йому можна надати відчутну знижку саме на цей асортимент.

  • Вплив на клієнта

За допомогою дисконтної карти ресторан може вплинути на рішення гостя зайвий раз відвідати заклад або замовити в ньому незаплановане блюдо або напій. Для цього достатньо заявити спеціальна пропозиція для власників карток, наприклад, знизити на 30% ціну якогось десерту. Зазвичай подібні маркетингові ходи збільшують середній чек власника карти на 33-34% в порівнянні зі звичайним.

  • Оптимізація менеджменту

Пластикові карти допомагають менеджерам управляти змінами попиту, чергами і "мертвими годинами" в закладі. Наприклад, коли відкривається нове кафе, можна безкоштовно роздати дисконтні карти в офісах. Причому кожної компанії надаються карти окремої номерний серії. Потім відстежити, коли якась компанія ходить обідати. Визначивши часовий проміжок, коли відвідувачів мало, можна запропонувати офісу, який обідає найближче до цього періоду, відвідувати кафе саме в цей час. Натомість їм надати, наприклад, 20% знижки на меню. Також можна, до прикладу, кожні два місяці власникам карток розсилати анкети, де попросити оцінити якість обслуговування.

  • Розвиток

Дані про постійних гостей можна використовувати при виборі місця для відкриття нового ресторану, орієнтуючись на те, в якому районі міста проживає найбільше власників карток. Важливо, щоб знижка по карті поширювалася і на бенкети. Це серйозно полегшує життя їх організаторам, і вони подзвонять вам в першу чергу.

В наступній частині ми розкажемо Вам про технологію використання пластикових карток. А поки що Ви можете з'ясувати у консультантів Фенікс-Смарт яка технологія їх виготовлення чи порахувати приблизну вартість виготовлення карток на сайті Фенікс-Смарт.